Zadania

ZADANIA URZĘDU KOMISJI Komórki organizacyjne Urzędu realizują zadania z powierzonego im zakresu określone przepisami prawa, w szczególności:
  1. właściwa i terminowa realizacja zadań objętych zakresem działania;
  2. opracowywanie propozycji do projektu budżetu oraz zmian do budżetu w części dotyczącej zakresu działania komórki organizacyjnej;
  3. opracowywanie analiz i innych opracowań w zakresie właściwości komórki organizacyjnej;
  4. opracowywanie sprawozdań z działalności komórki organizacyjnej;
  5. współpraca z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi Urzędu, w zakresie koordynacji działań dotyczących funkcjonowania Urzędu jako całości, oraz z: a) Przewodniczącym, b) Zastępcami Przewodniczącego, c) Państwową Komisją, d) Głównym Księgowym, e) Audytorem wewnętrznym, f) Inspektorem Ochrony Danych, g) Inspektorem Bezpieczeństwa i Higieny Pracy;
  6. przygotowywanie projektów dokumentów w sprawach objętych zakresem działania komórki organizacyjnej, a w szczególności projektów: a) uchwał Państwowej Komisji, b) zarządzeń Przewodniczącego i Dyrektora Generalnego, c) umów i porozumień, d) pism;
  7. udostępnianie informacji publicznej oraz udostępnianie lub przekazywanie informacji sektora publicznego, w zakresie działania komórki organizacyjnej;
  8. bieżące monitorowanie przepisów prawa zawartych w aktach prawnych dotyczących obszaru działania komórki organizacyjnej.
  • Wytwarzający / odpowiadający:Imię Nazwisko
  • UdostępniającyRafał Łuba
  • Data publikacji: 29.04.2021 10:51
  • Data modyfikacji: 25.04.2025 12:41
  • Ilość wyświetleń:

Rejestr zmian