Zadania
ZADANIA URZĘDU KOMISJI
Komórki organizacyjne Urzędu realizują zadania z powierzonego im zakresu określone przepisami prawa, w szczególności:
- Właściwa i terminowa realizacja zadań objętych zakresem działania;
- Opracowywanie propozycji do projektu budżetu oraz zmian do budżetu w części dotyczącej zakresu działania komórki organizacyjnej;
- Opracowywanie analiz i innych opracowań w zakresie właściwości komórki organizacyjnej;
- Opracowywanie sprawozdań z działalności komórki organizacyjnej;
- Współpraca z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi Urzędu, w zakresie koordynacji działań dotyczących funkcjonowania Urzędu jako całości, oraz z:
a) Przewodniczącym,
b) Zastępcami Przewodniczącego,
c) Państwową Komisją,
d) Głównym Księgowym,
e) Audytorem wewnętrznym,
f) Inspektorem Ochrony Danych,
g) Inspektorem Bezpieczeństwa i Higieny Pracy;
- Przygotowywanie projektów dokumentów w sprawach objętych zakresem działania komórki organizacyjnej, a w szczególności projektów:
a) uchwał Państwowej Komisji,
b) zarządzeń Przewodniczącego i Dyrektora Generalnego,
c) umów i porozumień,
d) pism;
- Udostępnianie informacji publicznej oraz udostępnianie lub przekazywanie informacji sektora publicznego, w zakresie działania komórki organizacyjnej;
- Bieżące monitorowanie przepisów prawa zawartych w aktach prawnych dotyczących obszaru działania komórki organizacyjnej.