Zadania

ZADANIA URZĘDU KOMISJI

Komórki organizacyjne Urzędu realizują zadania z powierzonego im zakresu określone przepisami prawa, w szczególności:

  1. właściwa i terminowa realizacja zadań objętych zakresem działania;
  2. opracowywanie propozycji do projektu budżetu oraz zmian do budżetu w części dotyczącej zakresu działania komórki organizacyjnej;
  3. opracowywanie analiz i innych opracowań w zakresie właściwości komórki organizacyjnej;
  4. opracowywanie sprawozdań z działalności komórki organizacyjnej;
  5. współpraca z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi Urzędu, w zakresie koordynacji działań dotyczących funkcjonowania Urzędu jako całości, oraz z:
    a) Przewodniczącym,
    b) Zastępcami Przewodniczącego,
    c) Państwową Komisją,
    d) Głównym Księgowym,
    e) Audytorem wewnętrznym,
    f) Inspektorem Ochrony Danych,
    g) Inspektorem Bezpieczeństwa i Higieny Pracy;
  6. przygotowywanie projektów dokumentów w sprawach objętych zakresem działania komórki organizacyjnej, a w szczególności projektów:
    a) uchwał Państwowej Komisji,
    b) zarządzeń Przewodniczącego i Dyrektora Generalnego,
    c) umów i porozumień,
    d) pism;
  7. udostępnianie informacji publicznej oraz udostępnianie lub przekazywanie informacji sektora publicznego, w zakresie działania komórki organizacyjnej;
  8. bieżące monitorowanie przepisów prawa zawartych w aktach prawnych dotyczących obszaru działania komórki organizacyjnej.
  • Wytwarzający / odpowiadający:Imię Nazwisko
  • UdostępniającyRafał Łuba
  • Data publikacji: 29.04.2021 10:51
  • Data modyfikacji: 25.04.2025 12:41
  • Ilość wyświetleń:

Rejestr zmian