PRZ/8/2022 – OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO DYREKTORA DEPARTAMENTU DZIAŁAŃ EDUKACYJNYCH I PREWENCYJNYCH
Przewodniczący Państwowej Komisji do spraw wyjaśniania przypadków czynności skierowanych przeciwko wolności seksualnej i obyczajności wobec małoletniego poniżej lat 15, dalej „PKDP” ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Departamentu Działań Edukacyjnych i Prewencyjnych w Urzędzie Państwowej Komisji do spraw wyjaśniania przypadków czynności skierowanych przeciwko wolności seksualnej i obyczajności wobec małoletniego poniżej lat 15, ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk: 1
Miejsce pracy: ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa.
Osoba na oferowanym stanowisku pracy jest bezpośrednim przełożonym pracowników Departamentu Działań Edukacyjnych i Prewencyjnych oraz będzie odpowiedzialna, m.in. za:
- nadzór nad Departamentem Działań Edukacyjnych i Prewencyjnych i za prawidłowe i zgodne z obowiązującymi przepisami prawa wykonywanie zadań podległej mu komórki organizacyjnej, w szczególności za:
- prowadzenie wskazanych przez Komisję działań edukacyjnych, szkoleniowych oraz prewencyjnych w zakresie zadań Komisji
- obsługę współpracy Komisji z organizacjami działającymi na rzecz ochrony praw dzieci
- opracowywanie raportów dotyczących zakresu ochrony małoletniego poniżej lat 15 przed czynnościami skierowanymi przeciwko wolności seksualnej i obyczajności
- opracowywanie standardów chroniących dzieci przed przestępczością przeciwko wolności seksualnej i obyczajności
- opracowywanie i przedstawianie Komisji projektów raportów z działalności Komisji zawierających wnioski i rekomendacje dla organów państwa, organizacji i podmiotów w zakresie zapobiegania wykorzystywaniu seksualnym i jego zwalczania
- prowadzenie określonych przez Komisję działań uświadamiających w zakresie problematyki wykorzystania seksualnego i przestępstw pedofilii, sposobów reagowania na nie oraz oceny symptomów świadczących o tym, że małoletni poniżej lat 15 może być ofiarą wykorzystania seksualnego lub przestępstwa wykorzystania seksualnego
- przygotowanie i przesłanie do właściwych organów wniosku o podjęcie inicjatywy ustawodawczej albo o wydanie lub zmianę innych aktów normatywnych
- realizowanie współpracy międzynarodowej w zakresie właściwości Komisji;
- wykonywanie zadań określonych w statucie, regulaminie organizacyjnym i regulaminie pracy UPKDP i w ramach indywidualnych upoważnień
- w zakresie niezbędnym do prawidłowego i zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa wykonywanie powierzonych zadań, rozpatrywanie oraz załatwianie skarg, wniosków i petycji dotyczących zagadnień należących do właściwości kierowanej przez nią komórki organizacyjnej.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe magisterskie
- 5 lat stażu pracy
- znajomość przepisów ustawy z dnia 30 sierpnia 2019 r. o Państwowej Komisji do spraw wyjaśniania przypadków czynności skierowanych przeciwko wolności seksualnej
i obyczajności wobec małoletniego poniżej lat 15 (Dz. U. z 2020 r. poz. 2219) - umiejętności interpersonalne: umiejętność zarządzania zespołem, komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w zakresie zarządzania zespołem
- wykształcenie wyższe na kierunku: prawo, psychologia, socjologia, pedagogika
- wiedza metodologiczna w obszarze badań naukowych
- wiedza z zakresu spraw należących do właściwości PKDP
- sprawne poruszanie się w przepisach prawa karnego i cywilnego
- wiedza i doświadczenie z zakresu pomocy osobom pokrzywdzonym przestępstwem
- znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2.
Co oferujemy:
- dofinansowanie kart sportowych
- dofinansowanie do wypoczynku
- nagrodę jubileuszową
- „trzynaste” wynagrodzenie
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
- dofinansowanie podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
- wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
- dogodna lokalizacja w centrum Warszawy z rozbudowaną siecią połączeń komunikacyjnych
- przyjazne środowisko pracy
- możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy osobistej.
Wymagane dokumenty:
- CV, tj. dokument zawierający informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, z późn. zm.)
- list motywacyjny
- kopię dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w CV oraz innych załączonych dokumentach złożonych do celów rekrutacji – jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
Dokumenty należy złożyć do: 24 października 2022 r.
Sposób składania dokumentów:
- w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „PRZ 8/2022 – oferta pracy dyrektor DDE”:
- pocztą tradycyjną na adres: Urząd Państwowej Komisji do spraw wyjaśniania przypadków czynności skierowanych przeciwko wolności seksualnej i obyczajności wobec małoletniego poniżej lat 15, ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa
- osobiście, w siedzibie urzędu w godzinach pracy 8.15-16.15;
- pocztą elektroniczną:
zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie skanów dokumentów na adres kadry@pkdp.gov.pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać „PRZ 8/2022 – oferta pracy dyrektor DDE”.
Informacje o sposobach naboru:
- I etap: weryfikacja formalna nadesłanych ofert
- II etap: rozmowa kwalifikacyjna
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane
- oferty otrzymane po terminie oraz oferty odrzucone zostaną zniszczone
- kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie przesłanych dokumentów i weryfikacji wymagań dodatkowych – zostaną zakwalifikowani do 2 etapu naboru, będą powiadomieni o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
- zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania się jedynie z wybranymi kandydatami.
Dodatkowe informacje:
- decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- oferty zgłaszane drogą elektroniczną, dostarczone najpóźniej w dniu 24 października 2022 r. będą uważane za dostarczone w terminie
- dokumenty złożone przez kandydata muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem,
a oświadczenia dodatkowo datą ich sporządzenia - dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni. W przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
- w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego
- zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania się jedynie z wybranymi kandydatami
- nasz urząd jest pracodawcą równych szans, aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną
- zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 „Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016, ze zm.) (dalej: RODO), Urząd Państwowej Komisji do spraw wyjaśniania przypadków czynności skierowanych przeciwko wolności seksualnej i obyczajności wobec małoletniego poniżej lat 15 informuje, że:
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Państwowej Komisji do spraw wyjaśniania przypadków czynności skierowanych przeciwko wolności seksualnej i obyczajności wobec małoletniego poniżej lat 15, ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa.
- Z Inspektorem Ochrony Danych mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty tradycyjnej adres: Urząd Państwowej Komisji do spraw wyjaśniania przypadków czynności skierowanych przeciwko wolności seksualnej i obyczajności wobec małoletniego poniżej lat 15, ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa.
- Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2022 poz. 1510, z późn. zm.)) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit.a RODO). Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
- Jeśli w zakresie przesłanych danych osobowych zawarte będą szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, podstawą przetwarzania będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie (Art. 9 ust. 2 lit.
a RODO). - Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi UPKDP zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
- Dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od daty zakończenia naboru.
- Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, żądania ich sprostowania (poprawiania) lub usunięcia. Ponadto przysługuje Państwu prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
- Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa) na niezgodne z prawem przetwarzanie Państwa danych osobowych, z tym że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji.
- Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany ani profilowane.
Załączniki
PRZ-8-2022 | 169,30 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
- UdostępniającyRedakcja BIP
- Data publikacji: 04.10.2022 12:54
- Data modyfikacji: 07.10.2022 13:46
- Ilość wyświetleń: