20 stycznia 2022

PRZ/2/2022 – ogłasza konkurs na stanowisko specjalisty

 

OGŁOSZENIE

o naborze na stanowisko

specjalisty

w Departamencie Edukacji i Prewencji w Urzędzie Państwowej Komisji do spraw wyjaśniania przypadków czynności skierowanych przeciwko wolności seksualnej i obyczajności wobec małoletniego poniżej lat 15

PRZ/2/2022

 

Wymiar etatu:   1,0

Liczba stanowisk:   1

 

  1. Do naboru na stanowisko specjalisty w Departamencie Edukacji i Prewencji może przystąpić osoba, która:

 

  • ukończyła studia wyższe magisterskie na kierunku psychologia, socjologia, pedagogika lub kierunki pokrewne;

 

  1. Wymagania pożądane:
  • wiedza z zakresu spraw należących do właściwości Państwowej Komisji do spraw wyjaśniania przypadków czynności skierowanych przeciwko wolności seksualnej
    i obyczajności wobec małoletniego poniżej lat 15;
  • wiedza i doświadczenie z obszaru pomocy osobom pokrzywdzonym przestępstwem;
  • lub ukończone (lub w trakcie) studia podyplomowe z seksuologii;
  • znajomość języka obcego w stopniu co najmniej B2;
  • umiejętność analizy akt sądowych;
  • doświadczenie w prowadzeniu badań psychologicznych lub socjologicznych
  • znajomość zasad i praktyczna wiedza dotycząca programów profilaktycznych i/lub edukacyjnych
  • predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, komunikatywność, staranność, kreatywność;
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

 

 

  1. Podstawowe obowiązki:
  • prowadzenie wskazanych przez Komisję działań badawczych;
  • prowadzenie wskazanych przez Komisję działań edukacyjnych i prewencyjnych;
  • prowadzenie określonych przez Komisję działań uświadamiających w zakresie problematyki nadużyć seksualnych i przestępstw pedofilii, sposobów reagowania na nie oraz oceny symptomów świadczących o tym, że małoletni poniżej lat 15 może być ofiarą nadużycia seksualnego lub przestępstwa pedofilii.

 

 

  1. Oferty kandydatów powinny zawierać:
  2. życiorys
  3. kopię dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
  4. oświadczenie o posiadaniu wymaganego doświadczenia
  5. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  6. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów naboru na stanowisko specjalisty.
  9. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/ kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy spełnią wymagania na stanowisko.

 

 

  1. Składanie ofert:

 

Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie skanów dokumentów wymienionych w pkt 4 pocztą elektroniczną na adres: kadry@pkdp.gov.pl do dnia 11 lutego 2022 r.

W tytule e-maila prosimy wpisać „rekrutacja na stanowisko w DEP – PRZ/2/2022”.

 

  1. Dodatkowe informacje:

 

  • Oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie Pobierz oświadczenie kandydata;
  • Życiorys oraz wszystkie oświadczenia złożone przez kandydata muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem, a oświadczenia dodatkowo datą ich sporządzenia;
  • Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni. W przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu;
  • W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

 

  1. Informacje o sposobach naboru:

1 etap: weryfikacja formalna nadesłanych ofert;

2 etap: weryfikacja kompetencji w toku rozmowy kwalifikacyjnej.

 

Kandydaci proszeni są o podanie nr telefonu i adresu poczty elektronicznej.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

Oferty otrzymane po terminie oraz oferty odrzucone zostaną zniszczone.

Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie przesłanych dokumentów
i weryfikacji wymagań dodatkowych – zostaną zakwalifikowani do 2 etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.

 

Zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania się jedynie z wybranymi kandydatami.

 

 

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacyjnym prowadzonym przez Urząd Państwowej Komisji do spraw wyjaśniania przypadków czynności skierowanych przeciwko wolności seksualnej i obyczajności wobec małoletniego poniżej lat 15

Administrator

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji na wskazane
w ogłoszeniu stanowisko jest Urząd Państwowej Komisji do spraw wyjaśniania przypadków czynności skierowanych przeciwko wolności seksualnej i obyczajności wobec małoletniego poniżej lat 15, z siedzibą w Warszawie, ul. Twarda 18.

Inspektor ochrony danych

Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mogą się Państwo kontaktować poprzez e-mail: iod@pkdp.gov.pl

Cel i podstawy prawne przetwarzania

Państwa dane osobowe w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego przetwarzane będą na podstawie:

– przepisów prawa pracy (art. 221 Kodeksu pracy),

– ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 537),

– innych przepisów powszechnie obowiązujących,

– zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcą Państwa danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na postawie przepisów prawa.

Okres przechowywania danych

Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 6 miesięcy od dnia zakończenia rekrutacji na wskazane w ogłoszeniu stanowisko.

W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane do czasu wycofania zgody.

Prawa osób, których dane dotyczą

Mają Państwo prawo do:

– dostępu do swoich danych,

– sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,

– w zakresie wynikającym z przepisów prawa – prawo do usunięcia, jak również prawo do ograniczenia przetwarzania Państwa danych osobowych,

– prawo do wniesienia skargi do Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa).

Informacja o wymogu podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Nadesłane dokumenty nie będą zwracane.

 

Załączniki

() Pobierz załącznik
  • Wytwarzający / odpowiadający:Artur Jeremin
  • UdostępniającyRedakcja BIP
  • Data publikacji: 20.01.2022 15:59
  • Data modyfikacji: 26.01.2022 14:18
  • Ilość wyświetleń:

Rejestr zmian