PRZ/7/2022 – o naborze na stanowisko Dyrektora Generalnego
OGŁOSZENIE
Przewodniczący Państwowej Komisji do spraw wyjaśniania przypadków czynności skierowanych przeciwko wolności seksualnej i obyczajności wobec małoletniego poniżej lat 15, dalej „PKDP”
ogłasza konkurs na stanowisko
dyrektora generalnego
Urzędu PKDP
Numer ogłoszenia: PRZ/7/2022
Wymiar etatu: 1,0
Liczba stanowisk: 1
- Do naboru na stanowisko dyrektora generalnego Urzędu PKDP mogą przystąpić osoby, które:
- ukończyły wyższe studia i uzyskały tytuł magistra; preferowane kierunki: prawo, administracja, finanse publiczne;
- posiadają co najmniej 8 letnie doświadczenie zawodowe, w tym 5 letnie na stanowisku kierowniczym związanym z zarządzaniem finansami publicznymi, kadrami oraz zamówieniami publicznymi;
- posiadają wiedzę z zakresu rachunkowości budżetowej, finansów publicznych, zarządzania jednostkami sektora publicznego.
- posiadają kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników,
- Wymagania pożądane:
- studia podyplomowe z zakresu finansów publicznych, rachunkowości budżetowej, zarządzania jednostkami sektora publicznego;
- aplikacja legislacyjna;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- sprawne poruszanie się w przepisach prawa.
- umiejętność planowania i przewidywania, inicjatywa, samodzielność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki, dokładność, kreatywne rozwiazywanie problemów, konsekwencja w działaniu,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność współpracy z zespołami,
- posiadają znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Podstawowe obowiązki:
- kierowanie Urzędem PKDP w zakresie spraw finansowych, kadrowych (w tym wykonywanie uprawnień i obowiązków pracodawcy), związanych z zamówieniami publicznymi, administracyjnych i gospodarczych;
- wykonywanie zadań zamawiającego w rozumieniu przepisów o zamówieniach publicznych.
- wdrażanie i kontrolowanie planów krótko,- średnio i długoterminowych urzędu (planowanie strategiczne w zakresie operacyjnym funkcjonowania urzędu)
- realizacja wizji i misji Państwowej Komisji oraz zaangażowanie pracowników do jej realizowania
- strategiczne zarzadzaniem kapitałem ludzkim (przywództwo, kontrola działań operacyjnych)
- kontrola wykonalności bieżących celów
- Oferty kandydatów powinny zawierać:
- życiorys (CV);
- kopię dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
- oświadczenie o posiadaniu doświadczenia w zakresie rachunkowości budżetowej, finansów publicznych i zarządzania jednostkami sektora finansów publicznych;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o nieukaraniu karą zakazu pełnienia funkcji publicznych związanych z wydatkowaniem środków publicznych w rozumieniu przepisów o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych w okresie ostatnich 5 lat;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów naboru na stanowisko dyrektora generalnego;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/ kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy spełnią wymagania na stanowisko.
- Składanie ofert:
Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie skanów dokumentów wymienionych w pkt 4 pocztą elektroniczną na adres: kadry@pkdp.gov.pl do dnia 13.05 2022 r.
W tytule e-maila prosimy wpisać „oferta pracy PRZ/7/2022-dyrektor generalny”.
Dodatkowe informacje:
- Życiorys oraz wszystkie oświadczenia złożone przez kandydata muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem, a oświadczenia dodatkowo datą ich sporządzenia;
- Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni. W przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu;
- W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
- Informacje o sposobach naboru:
1 etap: weryfikacja formalna nadesłanych ofert;
2 etap: rozmowa kwalifikacyjna.
w razie potrzeby przewiduje się
3 etap: dodatkowa rozmowa z wybranymi kandydatami
Kandydaci proszeni są o podanie nr telefonu i adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty otrzymane po terminie oraz oferty odrzucone zostaną zniszczone.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie przesłanych dokumentów i weryfikacji wymagań dodatkowych – zostaną zakwalifikowani do 2 etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania się jedynie z wybranymi kandydatami.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacyjnym prowadzonym przez Urząd Państwowej Komisji do spraw wyjaśniania przypadków czynności skierowanych przeciwko wolności seksualnej i obyczajności wobec małoletniego poniżej lat 15
Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji na wskazane w ogłoszeniu stanowisko jest Urząd Państwowej Komisji do spraw wyjaśniania przypadków czynności skierowanych przeciwko wolności seksualnej i obyczajności wobec małoletniego poniżej lat 15, z siedzibą w Warszawie, ul. Twardej 18.
Kontakt do Inspektora ochrony danych: iod@pkdp.gov.pl
Cel i podstawy prawne przetwarzania
Państwa dane osobowe w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego przetwarzane będą na podstawie:
– przepisów prawa pracy (art. 221 Kodeksu pracy),
– ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 537),
– innych przepisów powszechnie obowiązujących,
– zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcą Państwa danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na postawie przepisów prawa.
Okres przechowywania danych
Czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy.
W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane do czasu wycofania zgody.
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
– dostępu do swoich danych,
– sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
– w zakresie wynikającym z przepisów prawa – prawo do usunięcia, jak również prawo do ograniczenia przetwarzania Państwa danych osobowych,
– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Załączniki
Oferta pracy | 155,74 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
- Wytwarzający / odpowiadający:Błażej Kmieciak
- UdostępniającyRedakcja BIP
- Data publikacji: 28.04.2022 17:10
- Data modyfikacji: 28.04.2022 17:11
- Ilość wyświetleń: