Informacja publiczna 2023

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 11.01.2023 r. Pytania:
  • Ile osób z niepełnosprawnościami jest zatrudnionych w UPKDP?
  • Jakie są średnie miesięczne wynagrodzenie w UPKDP w listopadzie i grudniu 2022 r. oraz w styczniu 2023 r.
  • Ile jest zatrudnionych kobiet i mężczyzn w UPKDP.
  • Jakie są kwoty przeznaczone na premie, premie uznaniowe, premie regulaminowe, nagrody, odprawy, świadczenia socjalne w latach 2019-2022.
Odpowiedzi:
  • W UPKDP zatrudniona jest 1 osoba z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności. Jednocześnie w świetle art. 5 ust. 2 ustawy o dostępie do informacji publicznej ze względu na prywatność pracownika, prawo do informacji publicznej podlega ograniczeniu z uwagi na możliwość identyfikacji.
  • Średniomiesięczne wynagrodzenie w UPKDP w okresie od listopada 2022 r. do stycznia 2023 r. wynosi:
- listopad 2022 r.- 8.706,58 zł - grudzień 2022- 9.328,05 zł Z podziałem na kobiety i mężczyzn: - listopad 2022 (kobiety)- 8.493,55zł, (mężczyźni)- 9.229,48 zł - grudzień 2022 (kobiety)- 9.274,50 zł., (mężczyźni)- 9.459,47 zł Z podziałem na komórki organizacyjne: Listopad 2022 - Biuro Administracyjno-Finansowe (BAF)- 9.617,05 zł - Departament Działań Edukacyjnych i Prewencyjnych (DEP)- 8.963,11 zł - Departament Postępowań Indywidualnych (DPI)- 10.624,32 zł - Biuro Prezydialne (PRZ)- 8.425,95 zł Grudzień 2022 BAF- 9.617,05 zł DEP- 8.963,11 zł DPI- 10.624,32 zł PRZ- 8.425,95 zł
  • Liczba zatrudnionych osób w UPKDP :
BAF- Kobieta 11, mężczyźni- 4 PRZ- Kobiety-6, mężczyźni- 6 DPI- Kobiety- 6, mężczyźni- 1 DEP- 6, mężczyźni-0 Ogółem: mężczyźni 11, kobiety 29
  • Wypłacone wynagrodzenia pracownikom UPKDP:
Ogółem-25.646,88 zł, w tym 3.346,88 zł jako nagroda jubileuszowa; W podziale na komórki organizacyjne: BAF- 16 146,88 zł (Nagroda 12 800,00 zł, Nagroda jubileuszowa 3 346,88 zł) PRZ- 9500, 00 zł (Nagroda 9 500,00 zł) Suma: 25 646,88 zł W podziale na płeć: Nagroda- 22 300,00 zł Kobiety: 12 800,00 zł Mężczyźni: 9 500,00 zł Nagroda Jubileuszowa: 3 346,88 zł Kobiety: 3 346,88 zł Suma: 25 646,88 zł Świadczenia socjalne z podziałem na komórki organizacyjne: 2021: ogółem 20 800,00 zł, BAF- 6 900,00 zł, DEP- 2000,00 zł, DPI- 5 200,00 zł, 6 700,00 zł) 2022: ogółem 10 324,36 zł, BAF 3 646,84 zł, DEP 1 946, 84 zł, DPI- 335,00 zł, PRZ- 4395, 68 zł) Świadczenia socjalne z 2021 z podziałem na płeć: Kobiety 14 100,00 zł, mężczyźni 6 700,00 zł Świadczenia socjalne z 2022 z podziałem na płeć: Kobiety 7546,02 zł, Mężczyźni 2778,34 zł     Wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 15.03.2023 r. Pytania:
  • Czy posiadają Państwo podpisaną umowę na niszczenie danych na nośnikach papierowych lub innych?
  • Jeżeli tak prosimy o przesłanie kompletnego zestawienia otrzymanych ofert (wraz z ich wysokością), oraz informację kiedy umowa dobiega końca?
  • Gdzie umieszczone są zapytania do ww. lub podanie kontaktu telefonicznego/email do osoby, która takimi się zajmuje.
Odpowiedź: PKDP nie ma podpisanej umowy na niszczenie danych na nośnikach papierowych i innych. Wszystkie oferty znajdują się w BIP na stronie Urzędu Wniosek o dostęp do informacji publicznej z dnia 15.03.2023 r. Pytanie: Jaka jest liczba prawidłowo złożonych petycji otrzymanych w poszczególnych latach 2019 r. do 2022 r. rozpatrzonych odpowiednio w d ciągu 3 miesięcy, od 3 do 6 miesięcy, od 6 do 9 miesięcy i powyżej 9 miesięcy oraz takie które do tej pory nie zostały rozpoznane? Odpowiedź: 1) Odpowiedź w formie tabeli excel załączonej przez Pytającego w każdym z powyżej wskazanych okresów wyniosła: 0. Wniosek o dostęp do informacji publicznej z dnia 20.04.2023 r. Pytania:
  • Proszę o dookreślenie sposobu zakończenia sporu sądowego o mobbing z byłym dyrektorem generalnym urzędu?
  • Czy zakończenie ww. sporu wskazuje na bezzasadność lub częściową bezzasadność zarzutów podnoszonych przez byłego dyrektora generalnego urzędu? Jeśli tak w jakim zakresie?
  • Prośba o doprecyzowanie jakie koszty poniósł pozwany w związku z zakończeniem sporów poprzez podanie konkretnych kwot wydatkowanych ze środków publicznych z rozbiciem na Koszty zastępstwa procesowego, koszty zakończenia sporu, czy uzyskano od byłego dyrektor zwrot kosztów postępowań (potrącono wzajemnie te koszty)?
  • Powołując się na dotychczasową korespondencję z PKDP i informacje o korzystnym zakończeniu sporu jaka jest wskazana korzyść dla PKDP?
  • Powołując się na dotychczasową korespondencję z PKDP i informacje o korzystnym zakończeniu sporu jaka jest wskazana korzyść dla PKDP?
  • Czy PKDP w sporze korzysta z zewnętrznej pomocy prawnej?
Odpowiedź: Odmowa udostępnienia informacji w zakresie wskazanym w pytaniu w trybie decyzji administracyjnej.   Wniosek o udostepnienie informacji publicznej z dnia 28.06.2023 r. Pytanie: Proszę o udostepnienie zarządzeń wydanych w 2022 i 2023. Odpowiedź: Odmowa w zakresie w jakim w zarządzeniach są udostępnione dane osobowe oraz zarządzenia 21/2023 Przewodniczącego w całości.   Wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 09.07.2023 r.   Pytanie: Prośba o wskazanie statystyk przypadków pedofilii dokonanych i zarejestrowanych na terytorium RP z podziałem na osoby homoseksualne i heteroseksualne oraz osoby duchowne?   Odpowiedź:
  1. PKDP dysponuje wyłącznie danymi dotyczącymi spraw zgłoszonych lub podjętych z urzędu. Wobec powyższego dane zgromadzone przez PKDP nie obejmują danych statystycznych z terenu RP.
  2. PKDP rozpoczęła przyjmowanie zgłoszeń w dniu 24.11.2020 r. i tylko od tej daty posiada dane statystyczne z terenu RP.
  3. Pierwszy raport PKDP opublikowała w lipcu 2021 r. znalazły się tam dane o ilości spraw prowadzonych w okresie objętym raportem (ogółem 349). Pierwszy Raport PKDP dostępny jest na stronie internetowej UPKDP.
  4. Obecnie (lipiec 2022 r.) PKDP prowadzi ogółem 667 spraw.
  5. Ogół prowadzonych spraw przez PKDP, o których mowa w pkt 3 i 4 obejmuje:
- zgłoszenia dot. Podejrzenia popełnienia przestępstwa seksualnego na szkodę małoletniego poniżej lat 15. - prośby o monitorowanie toczących się postepowań karnych. - zgłoszenia dot. Przestępstw, których karalność uległa przedawnieniu-zgłoszenia dot. Tzw. „spraw innych”.     Wniosek o dostęp do informacji publicznej z dnia 10.08.2023 r. Pytania: Proszę o przekazanie następujących danych:
  • Czym w Komisji zajmuje się pani sędzina Agnieszka Rękas?
  • Zestawienie z wykonanej pracy za rok 2022 i 2023.
  • Koszty przelotów Pani sędziny z Warszawy do domu.
  • Koszty przejazdów samochodem służbowym w celach prywatnych.
  • Czy są oficjalne skargi na traktowanie podległych pracowników przez panią sędzinę?
  • Czy są skargi na stosowanie mobbingu?
  Odpowiedzi:  
  • Pani Agnieszka Rękas wskazuje, że: „jako Członek Państwowej Komisji wykonuję zadania wynikające z ustawy z dnia 30 sierpnia 2019 r. o Państwowej Komisji do spraw przeciwdziałania wykorzystaniu seksualnemu małoletnich poniżej lat 15: https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20190001820/U/D20191820Lj.pdf Wszystkie informacje dot. wykonanych przez Komisję, w tym również przeze mnie jako jej Członka, zadań znajdują się w Pierwszym: https://pkdp.gov.pl/wp-content/uploads/2021/08/Raport_PKDP.pdf i Drugim Raporcie Państwowej Komisji: https://pkdp.gov.pl/wp-content/uploads/2022/12/raport-drugi-www-1.pdf oraz w komunikatach zawartych w aktualnościach na stronie internetowej Komisji: https://pkdp.gov.pl/aktualnosci Zakres zadań wykonywanych przeze mnie to: art. 2, 3, 4 i 4a ustawy o Komisji”.
  • Pani Agnieszka Rękas wskazuje, że: „prace Członków Komisji określa treść Raportów, dostępnych na stronię internetowej Komisji: https://pkdp.gov.pl/baza-wiedzy/raporty-komisji Członkowie Komisji nie mają obowiązku sporządzania zestawień wykonywanych prac. Ich praca i zakres realizowanych zadań jest na bieżąco analizowany w ramach niejawnych posiedzeń i spotkań Komisji, zwoływanych przez Przewodniczącego Komisji w trybie Regulaminu organizacyjnego Komisji (w załączeniu). Zgodnie z ustawą, pracami Komisji kieruje jej Przewodniczący”.
  • Koszty przelotów Pani Agnieszki Rękas z Warszawy do miejsca zamieszkania w 2023 r. wynosi 4762,56 zł.
  • Auto służbowe nie było wykorzystywane w celach prywatnych, koszt 0 zł.
  • Nie było skarg na traktowanie podległych pracowników przez Panią Agnieszkę Rękas.
  • Nie było skarg na stosowanie mobbingu przez Panią Agnieszkę Rękas.
    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 04.09.2023 r. Pytania:
  • O informację o nazwach i adresach podmiotów, którym w 2023 r. w okresie od 01.01.2023 do 31.08.2023 r. w związku z realizacją umów o udzielenie zamówienia publicznego Urząd naliczył karę umowną ze wskazaniem:
- wysokości wynagrodzenia wykonawcy w związku z realizacją umowy o udzielenie zamówienia - wysokości kary umownej - daty naliczania kary umownej -nr umowy o udzielenie zamówienia publicznego -nazwy oraz numeru (jeżeli został nadany) postepowaniu w ramach którego zawarto umowę o udzielenie zamówienia publicznego. 2) Dokumentów potwierdzających naliczenie kary umownej za okres wskazany powyżej. 3) Nazw i adresów wykonawców w okresie jak powyżej w związku z realizacją udzielenia zamówienia publicznego, wypowiedziano umowę lub od umowy odstąpiono w związku z nienależytym wykonaniem. 4) Dokumentów potwierdzających rozwiązanie umowy, wypowiedzenie umowy lub odstąpienie od umowy w związku z nienależytym wykonaniem ww. umów jeśli dotyczą zamówienia publicznego udzielonego na podstawie ww. umowy jeśli dotyczą zamówienia publicznego udzielonego na podstawie ustawy. Okres jak powyżej. 5) Nazw oraz adresów siedzib wykonawców, których w 2023 r. w okresie wskazanym powyżej w związku z realizacją umów o udzielenie zamówienia publicznego pozwano o zapłatę ze wskazaniem: przyczyn złożenia pozwu, sygnatury sprawy sądowej, daty złożenia pozwu, nr umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz informacji o wyniku postepowania sądowego, jeżeli wydany wyrok w jakiejkolwiek instancji. 6) Nazw oraz adresów siedzib wykonawców, których zamawiający w powyżej wskazanym okresie wykluczył z prowadzonego przez siebie postepowania o udzielenie zamówienia w związku z wystąpieniem w prowadzonym przez siebie postępowaniu, o której mowa w art. 109 ust. 1 pkt. 10 ustawy p.z.p. z dnia 11.09.2019 r., ze wskazaniem: -przyczyn wykluczenia z postepowania o udzielenie zamówienia, -daty wykluczenia, -ewentualnej sygnatury wyroku KIO w związku z wykluczeniem wykonawcy na podstawie art. 109 ust.1 pkt 10 p.z.p. - nazwy oraz numeru postepowania w ramach którego zawarto umowę o udzielenie zamówienia publicznego. 7) Protokołów z postepowań wraz z pismami do wykonawców w sprawie wykluczenia w związku z wystąpieniem w prowadzonym przez siebie postepowaniu. Odpowiedź:
  • Nazwa i adres siedziby Wykonawcy: ITNES.PL Sp. Z o.o., 60-286 Poznań, ul. Słoneczna 4.
  1. Wysokość wynagrodzenia wykonawcy w związku z realizacją umowy o udzielenie zamówienia: 1 311 508,82 zł brutto, w tym 1 066 267,33 zł netto oraz 245 241,49 zł podatku VAT.
  2. Wysokość kary umownej: 17 802,23 zł
  3. Data naliczenia kary umownej: 13.09.2023 r.
  4. Nr umowy o udzielenie zamówienia publicznego: 57/2022/UB
  5. Nazwa oraz numer postępowania w ramach którego zawarto umowę o udzielenie zamówienia publicznego: ZP/1/2022 „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem komputerowym – wirtualizacja środowiska serwerowego”.
  • W załączeniu dokumenty potwierdzającej naliczenie kary umownej tj.
- nota obciążeniowa NO/01/09/2023 z dnia 13.09.2023 r. Ponadto informuję, iż pozostałe sytuacje wskazane we wniosku o udzielenie informacji publicznej, nie wystąpiły u Zamawiającego w 2023 r.   Wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 14.11.2023 r. Pytania: O informację dotyczącą poniesionych w roku 2023 przez Skarb Państwa, a uiszczonych przez Urząd Państwowej Komisji do spraw przeciwdziałania wykorzystaniu seksualnemu małoletnich poniżej lat 15, kosztów przejazdów wszystkich aktualnie urzędujących członków Państwowej Komisji łącznie i oddzielnie dla każdego członka z wyszczególnieniem kosztów:
  1. a) biletów kolejowych, lotniczych
  2. b) taksówek
  3. c) przejazdów prywatnymi samochodami osobowymi
W ujęciu miesięcznym począwszy od 1 stycznia 2023 r. do dnia udzielenia odpowiedzi na niniejszy wniosek. Odpowiedź: zestawienie wszystkich kosztów przejazdów aktualnie urzędujących Członków Państwowej Komisji. Zestawienie to nie zawiera kosztów przejazdów dwoma samochodami służbowymi, obsługującymi członków komisji, których wysokość w 2023 r. wynosi 20 134,48 zł.  
Lp. Imię i nazwisko Miesiąc Bilety kolejowe /lotnicze Taksówki Przejazdy prywatnymi samochodami osobowymi Delegacje Suma
1. Chrobak Barbara Styczeń 1 126,00 1 215,74 0,00 0,00 2 341,74 zł
Luty 2 812,00 1 258,74 0,00 0,00 4 070,74 zł
Marzec 2 329,80 1 926,83 0,00 208,00 4 464,63 zł
Kwiecień 518,00 260,28 0,00 262,20 1 040,48 zł
Maj 1 211,15 972,76 57,50 57,50 2 298,91 zł
Czerwiec 1 813,00 862,49 0,00 0,00 2 675,49 zł
Lipiec 2 331,00 1 353,24 0,00 0,00 3 684,24 zł
Sierpień 1 295,00 375,30 0,00 0,00 1 670,30 zł
Wrzesień 1 813,00 1 209,06 0,00 0,00 3 022,06 zł
Październik 2 912,00 1 322,68 538,65 0,00 4 773,33 zł
Listopad 3 259,00 520,78 0,00 0,00 3 779,78 zł
Suma 21 419,95 11 277,90 596,15 527,70 33 821,70 zł
2. Elżanowska Hanna Styczeń 0,00 264,92 0,00 0,00 264,92 zł
Luty 0,00 81,54 0,00 0,00 81,54 zł
Marzec 0,00 380,70 0,00 0,00 380,70 zł
Kwiecień 0,00 569,05 0,00 0,00 569,05 zł
Maj 0,00 278,64 0,00 0,00 278,64 zł
Czerwiec 0,00 1 295,68 0,00 0,00 1 295,68 zł
Lipiec 0,00 787,32 0,00 0,00 787,32 zł
Sierpień 0,00 565,92 0,00 0,00 565,92 zł
Wrzesień 0,00 1 595,70 0,00 1 443,38 3 039,08 zł
Październik 0,00 1 879,09 0,00 0,00 1 879,09 zł
Listopad 0,00 523,91 0,00 0,00 523,91 zł
Suma 0,00 8 222,47 0,00 1 443,38 9 665,85 zł
3. Kotowska Justyna Styczeń 0,00 61,99 0,00 0,00 61,99 zł
Luty 0,00 66,64 0,00 0,00 66,64 zł
Marzec 0,00 332,64 0,00 0,00 332,64 zł
Kwiecień 0,00 196,24 0,00 0,00 196,24 zł
Maj 0,00 64,69 0,00 0,00 64,69 zł
Czerwiec 0,00 354,78 0,00 0,00 354,78 zł
Lipiec 0,00 526,82 0,00 0,00 526,82 zł
Sierpień 0,00 68,58 0,00 0,00 68,58 zł
Wrzesień 0,00 556,74 0,00 460,00 1 016,74 zł
Październik 338,00 571,64 0,00 338,00 1 247,64 zł
Listopad 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 zł
Suma 338,00 2 800,76 0,00 798,00 3 936,76 zł
4. Rękas Agnieszka Styczeń 1 593,31 501,77 127,30 0,00 2 222,38 zł
Luty 2 217,50 473,03 156,60 0,00 2 847,13 zł
Marzec 1 150,18 365,04 566,95 0,00 2 082,17 zł
Kwiecień 610,75 130,79 69,00 0,00 810,54 zł
Maj 707,71 429,70 85,10 882,60 2 105,11 zł
Czerwiec 2 634,41 280,26 165,60 0,00 3 080,27 zł
Lipiec 278,96 372,28 449,65 0,00 1 100,89 zł
Sierpień 1 219,02 154,12 64,40 0,00 1 437,54 zł
Wrzesień 2 554,99 201,74 608,35 0,00 3 365,08 zł
Październik 2 405,91 507,38 267,80 0,00 3 181,09 zł
Listopad 928,88 260,60 48,30 0,00 1 237,78 zł
Suma 16 301,62 3 676,71 2 609,05 882,60 23 469,98 zł
5. Kmieciak Błażej Styczeń 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 zł
Luty 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 zł
Marzec 0,00 109,94 0,00 0,00 109,94 zł
Kwiecień 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 zł
Maj 0,00 246,46 0,00 0,00 246,46 zł
Czerwiec 0,00 560,09 0,00 36,02 596,11 zł
Lipiec 0,00 81,00 0,00 0,00 81,00 zł
Sierpień 0,00 102,82 0,00 0,00 102,82 zł
Wrzesień 0,00 300,13 0,00 0,00 300,13 zł
Październik 0,00 201,96 138,00 0,00 339,96 zł
Listopad 0,00 123,66 0,00 0,00 123,66 zł
Suma 0,00 1 726,06 138,00 36,02 1 900,08 zł
               
Razem 38 059,57 27 703,90 3 343,20 3 687,70 72 794,37
  • Wytwarzający / odpowiadający:Redakcja BIP
  • UdostępniającyRobert Wojtczak
  • Data publikacji: 17.11.2023 19:16
  • Data modyfikacji: 05.04.2024 10:34
  • Ilość wyświetleń: